2014. november 5., szerda

Fiú Lány beszélgetés 4



Fiú: Olyan a lábad, mint az őzé :$
Lány: Olyan kecses? :$

Fiú: Nem, olyan szőrös. :/

Fiú: Én mi vagyok neked?:$
Lány: Őszintén?(:
Fiú: Igen!
Lány: Nem tudom eldönteni, hogy
lehetőség, vagy probléma..:SS

Film:
*fiú és lány telefonba*
Fiú: Boldog újévet kicsim.!
Lány: neked is.! :$
Fiú: szeretlek
Lány: én is
Fiú: te tedd le előbb! :$
Lány: nem. Te.! :$
*10percel később*
Fiú: nem én. Te! :$
Lány: nem. Te.! :$

...valóság:...

*fiú és lány a telefonba*
Fiú: boldog újévet kicsim. Szeretlek.! ♥♥
Lány: neked is és én is szeretlek :$ ♥♥
*kínos csend*
Lány: te tedd le előbb.! :$
Fiú: ok, csá..
*és leteszi*

Lány: Miért mosolyogsz így rám?:$
Fiú: Lenne valami , amit már rég el szerettem volna mondani neked .
*lány elpirul *
Lány: És ... és mi lenne az?
*fiú Lassan közelebb megy a lányhoz*
Fiú: *a lány fülébe suttogja* Egy galamb fél órája beleszart a kapucnidba ..xd

Fiú: Boldog karácsonyt.! ♥♥♥
Lány: Neked is.! ♥♥♥
*fiú oda adja a lány ajándékát.*
Lány: Jaj köszönöm *-* ♥♥ :D
Fiú: Nincs mit..(: Örülök hogy tetszik.. :) ♥♥
*meg csókolja.*
Lány: De ennél szebb ajándékot még senkitől se kaptam!:$$♥♥
Fiú: Szeretlek.
Lány: Én is.

A fiú és a lány paintball-oznak.
Lány: *Nevet.* Kék lett a szád! :'3
Fiú: Neked meg piros! Akarsz lilát csinálni?(;

Fiú: Szeretnéd látni mi az életem értelme?
Lány: Persze(:
*A fiú odaad egy tükröt a lánynak.*
Fiú: Valahogy így néz ki. Hát nem gyönyörű?

Lány: Gondolod hogy lesz együtt közös jövőnk?
Fiú: Én nem gondolom.. Hanem TUDOM!

Fiú: Szia. Bocsi hogy késtem.
Lány: Szia. Miért késtél?... /:
Fiú: Foci meccsről álmodtam, de hosszabbítás volt, így tovább kellett aludnom(; xdd

Lány: Mondanom kell valamit.
Fiú: Mit?
Lány: Jegyezd meg, én nem egy 'B' terv vagyok, sem egy második esély.. |:

Lány: Szerinted létezik fiú-lány barátság és semmi több?
Fiú: Igen, ha a lány csúnya ._.
Lány: Bazdmeg, azt hittem hogy mi csak barátok vagyunk! o:
Fiú: Azok bizony(;

Fiú: Jobban járnál ha lemosnád a sminkedet.
Lány: Miért?
Fiú: Mert mi fiúk lányt akarunk csókolni, nem pedig festéket nyalni 

Fiú: Szeretném magam neked adni! :$$
Lány: Sajnálom... Nem szeretem az olcsó ajándékokat. -__-
 
Fiú: Érzel valamit még irántam..?
Lány: Persze! Undort.c; 


Lány: Szia! Mi a neved?
Fiú: Gabika
Lány: Milyen Gabika?
Fiú: Aki átbasz aztán halika! :D És a tied?
Lány: Az enyém pedig Bogcsi!
Fiú: Milyen Bogcsi?
Lány: Aki úgy pofán baszcsi, hogy kiköpcsi öszcsi fogcsi! :)


Fiú: Szeretsz?
Lány: Nem tudom.
Fiú: Mért nem?
Lány: Nem vagyok biztos.
Fiú: Kételyek?
Lány: Azok.
Fiú: Akkor mit érzel?
Lány: Ez bonyolult. Néha hiányzol, nem bírom ha nem vagy velem. Szükségem van a jelenlétedre, még ha nem is nézek rád. Néha ellöklek mert félek. Megijedek tőled, pedig nem bántasz. Néha futnék veled akármeddig, akárhova csakhogy együtt lehessünk. Néha úgy érzem nem jó ha itt vagy, vagy nézel, mert elvársz dolgokat. Lehet hogy nem tudom megtenni. A szívem megszakad, ha mással látlak, de nem szólok egyetlen szót sem. Csak elsétálok. Nem tudok soha haragudni rád úgy igazán. Pedig lehet olyat tettél amiért másnak már nem jutna a bocsánatomból. Néha ha rád gondolok sírok, néha nevetek, néha ordítok, aztán megint ott a mosoly az arcomon. Lehetne egyszerű, de nem… ez bonyolult.
Fiú: Akkor szeretsz?
Lány: Azt hiszem.(: 

 
Fiú: Szeretlek!
Lány: Mi..mi..mit mondtál?
Fiú: Sze-ret-lek!
Lány: De te nem szerethetsz engem..
Fiú: És mért nem?
Lány: Mert te bármilyen lányt megkaphatsz, szépet és jót..
Fiú: De nekem, te vagy a legszebb, és te vagy a legjobb!



Lány: Milyenek az új képeim?:$$
Fiú: Szarok..
Lány: Oké! De ha végeztél 


Lány: Hány éves vagy?
Fiú: 14
Lány: Én 13, haha előbb fogsz meghalni... bibibii.
Fiú: Nekem előbb lesz jogsim, és elgázollak bibibi... :'))


Egy tini fiatal pár beszélget:
Lány: Szeretsz?
Fiú: Igen....
lány: Ha szakítanék veled, mit tennél?
Fiú: Visszamennék az exemhez,mivel szeretem.
A lány sírva fakad, szakít a fiúval. Másnap a fiú elmegy a lányhoz.
Lány: Hát te?
Fiú: Hát én? Nem azt mondtam, hogy visszamegyek az exemhez, mert szeretem?


Lány:Ígérd meg,hogy soha nem fogsz más lányt szeretni rajtam kívül.
Fiú:Nem tehetem.
Lány:Tehát, van valaki más?
Fiú:Igen. Ő teljesen úgy néz ki mint te, csak fiatalabb. És úgy fog hívni téged: anyu:)


-Fiú: Ne vedd komolyan, hogy futottam utánad, futok én a focilabda után is, aztán belerúgok.
-Lány: Te se vedd komolyan, hogy odavoltam érted. Odavoltam én már egy cipőért is...aztán felpróbáltam sokkal jobbakat... ;)


Fiú: felejtenem kell...
Lány: engem? :/
Fiú: nem...
Lány: akkor?..;$
Fiú: minket!

 
Fiú:Ismered Rékáát ?? :)
Lány:Milyen Rékát ??O.o
Fiú:Hát a falu nyomoRéékáát :'DD


Lány:Mondj egy piát!
Fiú:Vodka.
Lány:Mondj egy óvszer márkát!
Fiú:Durex.
Lány:Mondj egy talicska márkát!
Fiú:Őőő...
Lány:Na látod inni, meg baszni tudsz, de dolgozni azt nem!


Làny. -Nem tudsz valami jò fogyòkùràt? :o
Fiú. -De...
Làny. - És el is mondod!? -.-'
Fiù. - ...MOSD LE AZT A TÖBB TONNA KIB*SZOTT SMINKEDET...!!! ;@


fiú: Tudod mi a különbség közted és a cukor között?
lány: ?? :'o
fiú: Te édesebb vagy.!:$


Lány : Akkora seggfej vagy ..
Fiú : Lehet , de az egyetlen seggfej akinek TE vagy a legfontosabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése